torsdag 21. oktober 2010

Lenge siden...

Hei igjen!

Det er lenge siden jeg har oppdatert... Det er grunner for det, men de skal jeg ikke utdype.

I sommerferien fikk jeg bytta stift og kondensator. Stifta må justeres, men det får jeg ikke gjort før Tiger'n går igjen. Før den kan starte, så må jeg finne en jordingsfeil og få orden på det elektriske.

Jeg skrev tidligere at jeg hadde tatt ut motoren osv og satt den inn i igjen. Jeg måtte ta den ut igjen for å lage nye gjenger til forgasseren. Vi satt i løsgjenger og nå er forgasseren på plass igjen. Det fikk jeg hjelp til i en mekkegruppe jeg er med i. Den er et kjempebra tiltak i bygda jeg bor i!

På lista står det foreløbig.
-Finne jordingsfeil
-Ordne det elektriske
-Reparere kjiken
-Skaffe drev til speedometeret(knuste det gamle...)

Jeg skal prøve å oppdatere en gang i uka(unntatt ferier). Det vil komme bilder etterhvert :)
Det var alt.
Snakkes!

1 kommentar: