lørdag 3. april 2010

Tilbake, etter en liten pause...

Hei,

Har som dere sikkert vet tatt Tiger'n helt fra hverandre. Den er nå nesten komplett igjen.

I dag har jeg rensa forgasseren og tømt motoren for olje. Og der står jeg egentlig fast. På grunn av den forbaska høytiden så er de fleste butikkene stengt, så jeg ikke får tak i ny olje før til uka... I følge håndboka til Tiger så må jeg ha oljen av typen SAE 40, som jeg ikke fant på bensinstasjonen oppi gata her( det ville vært ran å kjøpe den der uansett).

Jeg har også klart å knuse drevet(nede på hjulet) til speedometeret, så da må jeg kjøpe nytt der også. Har vært innom Kjell Berg og fått tak i nytt speedometer. Ikke orginalt, da dette ville kostet skjorta...

Er vel ikke så mye mer å si. Her kommer det noen bilder jeg har tatt den siste tiden:





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar