fredag 16. oktober 2009

Yes, da var vi i gang!

Hei,

Jeg kjøpte meg Tempo Tiger 520 her om dagen. Det er en 1988 modell. Den er mitt prosjekt nå i høst og utover vinteren og våren. Drømmen er å få en strøken Tiger med skilter.

Jeg har en Yamaha TZR 50 som også er et lite prosjekt, men den er et annet problem og en annen historie.

Da jeg kjøpte Tempoen var den nedstøvet, hadde flate dekk og ville ikke starte. Den manglet plugg og plugghette... Har kjøpt disse delene nå og satt de på. Til meg og min fars store fornedrelse startet den på første tråkket. Vel, det er noe galt med kiken, men det skal fikses etterhvert. Har også skaffet blinklys, men det hjelper ikke stort når ledningene er klipt. Jeg skaffer nye ledninger etterhvert. Prosjektet følger lommeboka, som pleier å være tom...

Bilder kommer seinere!

Det var alt for i dag, so long :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar